Korisnički alati

Site alati


hr:learning_theories:sign_learning

Razlike

Slijede razlike između dviju inačica stranice

Poveznica na ovu usporedbu

Starije izmjene na obje strane Starija izmjena
Novija izmjena
Starija izmjena
hr:learning_theories:sign_learning [2015/05/03 23:32]
jpetrovic
hr:learning_theories:sign_learning [2023/06/19 18:03] (trenutno)
Redak 28: Redak 28:
   * **Razlikovanje nagona** ​ – učenje razlikovanaj između nagona u skladu sa željenim ishodima, poput učenja da se glad zadovolji hranom i žeđ vodom kod životinja. Taj oblik učenja je jako sličan kateksi i nije u potpunosti jasno zašto ga je Tolman svrstao u novu kategoriju.   * **Razlikovanje nagona** ​ – učenje razlikovanaj između nagona u skladu sa željenim ishodima, poput učenja da se glad zadovolji hranom i žeđ vodom kod životinja. Taj oblik učenja je jako sličan kateksi i nije u potpunosti jasno zašto ga je Tolman svrstao u novu kategoriju.
   * **Pokretni obrasci** ​ – učenje stvaranja asocijacija između **podražaja i odgovora**. Tolman je sugerirao da je takvo učenje slično Guthriejevim S-R vezama oblikovanim vremenskom blizinom.   * **Pokretni obrasci** ​ – učenje stvaranja asocijacija između **podražaja i odgovora**. Tolman je sugerirao da je takvo učenje slično Guthriejevim S-R vezama oblikovanim vremenskom blizinom.
-===== Koje su praktične primjene kognitivne teorije ​učenja? =====+===== Koje su praktične primjene kognitivne teorije ​polja? =====
  
 Tolman je namjeravao primijeniti svoju teoriju na ljudsko učenje, ali su njegovi eksperimenti provedeni većinom na štakorima. Važan zaključak njegovih istraživanja je da **potkrepljenje** ​ (primjerice hrana pronađena nakon rješavanja labirinta) može koristiti kao** motivacija**,​ ali nije presudan čimbenik u učenju. Tolman je namjeravao primijeniti svoju teoriju na ljudsko učenje, ali su njegovi eksperimenti provedeni većinom na štakorima. Važan zaključak njegovih istraživanja je da **potkrepljenje** ​ (primjerice hrana pronađena nakon rješavanja labirinta) može koristiti kao** motivacija**,​ ali nije presudan čimbenik u učenju.
Redak 38: Redak 38:
 ===== Ključne riječi i najvažnija imena ===== ===== Ključne riječi i najvažnija imena =====
  
-  * **Kognitivna teorija ​učenja, svrhoviti biheviorizam,​ kognitivna teorija ​polja, teorija očekivanja,​ molarna razina, latentno (prikriveno) učenje**+  * **Kognitivna teorija ​polja, svrhoviti biheviorizam,​ kognitivna teorija, teorija očekivanja,​ molarna razina, latentno (prikriveno) učenje**
   * [[http://​www.enciklopedija.hr/​Natuknica.aspx?​ID=61635|Edward Tolman]]   * [[http://​www.enciklopedija.hr/​Natuknica.aspx?​ID=61635|Edward Tolman]]
  
hr/learning_theories/sign_learning.1430688751.txt.gz · Zadnja izmjena: 2023/06/19 17:49 (vanjsko uređivanje)